onsdag 3 september 2014

Terapi

I söndags var jag ute i skogen. Hade varit otroligt trött och energilös under veckan. Sovit dåligt, varit uppe sent. Så en del var det mitt eget fel, att jag var sliten.
Hur det än var så fann jag det väldigt rogivande att vara ute i det gröna. För det var just det, GRÖNT! Det var så himla grönt ute fortfarande. Augusti har inte bjudit på så mkt sommarväder så det var som höst för mig. Men insåg nu när jag var ute att det fortfarande var sommar. Det gjorde mig glad.

Målet med skogsturen var att hitta kantareller. Vi hittade några få, så det var roligt :-) Men även att jag hade hoppats på fler svampar så är jag väldigt nöjd med utflykten. ENERGI!




Och lite svamp blev det ju... :-)

1 kommentar:

Anna K sa...

Va härligt att du fick energi! Vissa dagar är faktisk underbara så här års. Men jag är inte sen att hålla med om att regniga dagar tar energi...
Gott med lite kantareller också :-)