måndag 5 september 2011

Shoppen

Just ja.. jag har ju fått shoppa lite i helgen! :)

Mitt vackra bord har äntligen anlänt så nu är det betalat och klart :) Tyvärr så har jag inte hämtat det än för öppettiderna på utlämningen är 0930-1630 på vardagar.. Plus att de har stängt mellan 12-13.. bra där?
Fan de sämsta öppettiderna jag hört talas om!

Jag har även köpt nya täcken så nu är det såååå gosigt! Kom och sov med/hos mig :)

Det mest onödiga inköpet var nog min nya locktång... Jag har nästan en exakt likadan men den här gjorde lite större lockar. Det var ett nödvändigt inköp! Jag tycker nämligen att min andra gör för små lockar så det ska bli så spännande att se hur vacker jag kommer bli med dessa nya lite större lockarna. Carro visade mig även lite knep på hur man kan locka så jag tror jag kommer att bli stensnygg!

Just ja... Vi var ju på en herrgård i torsdags och hade lite team dagar med jobbet. För att komma till herrgården så fick man gå över denna hängbro... Det var sjukt läskigt och efteråt så gungade det i hela mig i flera minuter! Creepy!


Inga kommentarer: