tisdag 30 oktober 2012

Min måndag

Igår hade jag en väldigt bra måndag. Det är ovanligt. Måndagar brukar kännas ganska så B.

Vaknade lagom utvilad. Det tackar jag vintertiden för :-) Tack vintertid!

Lagom stressad dag på jobbet. Lagom mycket att göra. Lagom, lagom, lagom!! Ja jag är svensk... Lagom är så bra!

Fick en ny favoritlåt. Det är bra! "Liss Li - Här kommer natten"
Är den inte bra så säg! Åh I love it!!! LYSSNA:::::::
http://www.youtube.com/watch?v=hzGzIxvSYQk

Kom hem och lagade mat, i lugn och ro. 4 matlådor blev det! Är inte det bra då???? :-)
Åt min goda mat och kollade på komediserier...

Sedan blev det träning. BodyPump kl 2000. Ibland är det skönt att träna lite senare. Då hinner man komma hem, laga mat och slappa innan det är dags att vara lite nyttig.

Efter träningen blev det björnbär och kesella vanilj framför ett avsnitt av Homeland.

Kanske inte ngt speciellt med denna dag men jag tyckte iaf att den var bra :-)

Bjuder på en bild från helgen... Tagen från vardagsrummet i sommarstugan där jag befann mig. Helt ok utsikt :-)

Annars då?
Jag längtar till vintern.. Spolar fram tiden lite...

5 kommentarer:

Anna P sa...

Vad härligt att läsa ditt blogginlägg lisa! Feel good!!

Men håller inte med om vintern...men alla är vi olika ;-)

Ha ännu en bra dag!!

kram

Lisa Eriksson sa...

Haha - va längtar int du till vintern Anna??
Tänk dig en insnöad bil.. Om du tänker på det längtar du väl? ;-)

Anna P sa...

Nä! Tänk för att jag inte gör det!!
Jag längtar till lååånga, hääärliga sandstränder med vit sand och turkost vatten. och så en strålande varm sol :)

Lisa Eriksson sa...

jag kan tänka mig både och :-)
Fast när jag tänker vinter så kanske det inte är till just en insnöad bil som jag längtar till :-)

Anna P sa...

Hihi du verkar ändå ha viss förståelse för min inställning till vintern :) Insnöad bil och -20 är inte den mysigaste vinterkänslan. Men semester, sol och varme vid havet mmmm mmmm mmmmm
Trevlig helg!