måndag 20 januari 2014

Lördag 18.01.14

Vilken lördag!
Fina Anna hade fixat världens bästa lördag för mig, Sofia och Anna. Vi behövde lite positiv energi inför 2014 tydligen ;-) Men hur ska man lixom tacka när ngn gör så mkt för en? Har aldrig varit med om liknande...

Eller vad sägs om vinlunch på stan? Och relax inklusive behandling? Och trerätters middag? Och skumpa? Och Goodie-Bag? Och drinkar och vin?

Alltså när vi fick våra bags så hoppade vi alla tre upp och ner som tokar. Gick nog inte att gå miste om att vi var glada :-)

Inser dock att jag var helt kass på att ta bilder... Eller, jag tog 30 stycken gruppbilder men det var nog ingen av de som höll kvalité....

Redo för SPA

Fixa frillan, alla blev fixade och ingen behövde fixa sig själv :-)

< 3

"Lite" suddig, men annars så, vilken jäla bra bild :-P

Det blev inte bättre än då här... Tycker det är synd att det inte blir lika bra kvalite åt båda hållen med mobilkameran :-)



I söndags var jag rätt sliten med hann iaf med en runda på stan. Köpte tre par strumpor, en tröja, ett underställ (tröja och byxa), allt det kostade bara 100 kr :-) Iaf för mig, resten betalades av presentkort från jul. mkt bra!

Understället var som gjort för mig. Det var svart med rosa och blåa sömmar, matchar väl detta ganska så bra...

Inte för att ngn kommer att se vad jag har under detta, men jag kommer ju iaf veta att jag matchar från topp till tå! Kommer vara snyggast i  backen!

3 kommentarer:

Ass sa...

Låter och ser nice ut :)

Lisa Eriksson sa...

Varje lördag borde se ut så :-)

Anna K sa...

Instämmer! :-)
Fiiiina bilder på fiiiina brudar!! Kul att det blev så uppskattat! :-)