tisdag 23 oktober 2012

Ditten och datten

Har känt mig dålig de senaste veckorna. Tycker inte att jag varit tillräckligt nyttig! Men i morse mätte jag mig och jag har inget att oroa mig för. I det stadiet jag är i nu så ska jag anpassa mig till ett normalt liv. Dock fortsätta att gå ner men inte i samma takt. Jag har faktiskt lyckats bra.
Hittills ser det ut så här:
Midja - 11 cm
Lår - 6 cm
Arm  - 4 cm

Det har inte hänt så jättemycket sedan sist jag mätte men det var ju heller inte tanken. Det har dock hänt saker och det känner jag mig väldigt nöjd över!! Om ett tag så kommer jag köra några extra hårda veckor igen men just nu så är det mer fokus på att försöka leva ett normalt liv. Som dock är mkt nyttigare och innehåller mer motion i jämförelse mot hur jag levde tidigare. Och det går BRA :-) Love it!

Ngt annat...
Igår kom 3 lack som jag beställt. Ser verkligen fram emot att testa alla!
Det i mitten ser ganska så grönt ut men det skiftar i guld. Det är riktigt läckert!

Jag gillar mitt nya intresse för lack. Jag har alltid målat naglarna men knappast varierat mig så mkt med vad jag har för färg på naglarna. Och inte heller tagit bort lacket i tid.
Numera kan jag matcha mina naglar med min outfit och sånt är så roligt :)

4 kommentarer:

Anna P sa...

Tycker du är superduktig Lisa!! Är impad av din framgång :)
Snaygga lacker också! Höstfina!

Lisa Eriksson sa...

Tack :)

Anna sa...

Det är skönt att få njuta av sina framgångar! Bra jobbat!

Jag tycker att du är så stark som avstår godsaker som snacks och efterrätter som bjuds och utan att ens göra en grej av det. Tycker du är grymt duktig!!

Lisa Eriksson sa...

Man är dålig på att ge sig själv beröm. Mer sånt!