tisdag 1 juli 2008

Åhhh

Gud så skönt... Har tagit en lång varmdusch nu efter dagens svettupplevelse. Var ju nämligen 1,5 timmar innebandy som stod på programmet. Herregud vad jobbigt men skoj! Jag önskar jag var i lite bättre form bara. Man vill ju springa när man SKA springa lixom.. Det är ju det som är lite själva grejen.. Jaga bollen lixom. Sedan är jag lite rädd om mina fötter så jag vågar ju inte göra några ruscher direkt. Aja - skoj som bara den iaf :)

Får nu se hur kroppen mår i morgon bara. Är ju en aning stel i fätterna nu och hade ju en del ont efter sist jag spelade. Funderar ju lite på att ta upp min karriär.. Vore ju bara hur skoj som helst.. Hmmm... Ska fundera vidare på den :)

Har idag även hunnit med att åka ut till Tannefors slussar med Jonas. Det var very nice så där i solen :) Så en händelserik dag kan man säga.

Undrar om jag ska sova tidigt idag? Jag vill... Jag behöver... Ja jag behöver verkligen! Vill orka gå upp tidigt i morgon så jag kan vara på jobbet tidigt så jag kan få gå hem tidigt. Mammi fyller ju år så då blir det en sväng till Kisa. Det är där det händer för er som inte visste :)

Annars då? Jo fick höra en story idag som bara gjorde mig en aningens förvånad och förkrossad... Ibland förstår jag inte vad folk ser hos det motsatta könet. Herregud...

Är det inte konstigt att jag är singel jag som är ett sånt kap förresten? :P

3 kommentarer:

Ass sa...

Jag kan rabbla upp flera kap som är singlar... ;) Världen är galen...

Lägga sig tidigt kl 23... Jodå :P

Gevi's kårner sa...

dere har jo inget liv... hva fan..

Karro sa...

jag e ett av alla kap =)
Vill höra om det som gjorde dig förvånad o förkrossad *nyfiken*
Kram