torsdag 4 februari 2010

Barca

I morgon drar vi... Ska bli SKOJ!!

Kanske dax att checka in snart bara.. Försökte faktiskt idag men inte visste jag att jag hade behövt mitt pass för det. Får bli i morgon helt enkelt! Växla lite pengar med... 800 kr klarar jag mig med det?!

Om jag någon gång sagt till ngn att min rosa kamera var försvunnen så kan jag meddela att den nu är hittat. Var låg den då? Jo i väskan där jag la den.. i väskan som jag har letat i.... Mkt märkligt.. Ibland tror jag att "gud" jävlas med mig... ;)

Trött och lite sliten idag... Känner mig inte helt alert men det kommer jag göra i morgon! För då finns det ingen broms sen... Hoppas jag lämnar bromsen hemma iaf :)

Ser även fram emot Loka i nästa vecka. Missade ju julfesten med jobbet så ska bli skoj att catcha upp lite nu!

Annars då?
?

1 kommentar:

Ass sa...

Lustigt det där med vad saker kan gömma sig i väskor alltså...

Se till att försöka sova på flyget så vi är utvilade :)