måndag 1 februari 2010

Just a statement

Jag bryr mig bara om mig själv och de jag bryr mig om (haha fint uttryckt)

Jag tror Ass fattar vad jag menar...

Som herr uggla sjunger...

Och jag skiter i majen,
och jag skiter i rektorn,
och jag skiter i allt som dom fyller mig med.
Och jag skiter i fysik,
och jag skiter i matematik,
och jag skiter i all satans teknik.
och jag skiter i morsan,
och jag skiter i farsan,
dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i.
Så jag drar iväg.

Du stämmer inte riktigt detta, för jag skiter inte mamma o pappa jue :)

Och jag skiter i politiken,
och jag skiter i kritiken,
och jag skiter i kommersens ruttna stank.
Och jag skiter i gubbar,
och jag skiter i käringar,
som rockartist förblir jag ändå alltid pank.
Ja, jag skiter i hela den vuxna världen,
för jag tänker inte bli nån mänsklig maskin,
så jag funderar på att dra,
dra iväg från stan,
dra iväg från den här jävla stan.
Dra iväg från stan (4x)

Men jag skiter i politiken och den vuxna världen.. det kan du lita på!!!


;) ;) ;)

1 kommentar:

Ass sa...

"Vem fan bryr sig?" ;)