onsdag 18 januari 2012

Baklås

Igår var vi på ett kundevent. Himla skoj var det!! Totalt var vi ca 15 personer. Mkt trevligt och kunden var nöjda med oss. Då blir man glad!

Vad dock hemma (hemma som i detta fall är på hotellet) i skaplig tid. Bra det för det skulle bli en lång dag idag.

Så händer det som inte får hända... Efter att jag borstat tänderna och kissat klart så går det inte att låsa upp dörren till toan... Låset går bara runt runt runt...

Så... alltså inlåst på toaletten.. hur kul är det?
Anna försökte med nycklar och kontokort men det gick inte. inte heller hon i receptionen kunde...

Det slutade med att låssmeden fick komma och hjälpa mig ut... En timme senare var jag ute i det fria igen...
Men var inte helt värdelöst att vara instängd. Passade på att duscha och tvätta håret. Så slapp jag ju göra det i morse :)

Känns lite typiskt mig detta alltså....

4 kommentarer:

Ass sa...

Skönt att det inte bara är jag :D

Anna P sa...

Haha förlåt att jag skrattar men det är precis som du skriver, inte helt olikt dig...
Utlåst från eget hem, inlåst på hotelltoa... Tur att Anna var där och kunde hjälpa dig ut :) Tänk om du hade bott ensam i rummet.
Skönt att du kom ut välbehållen :)

Anonym sa...

Hade det varit jag hade jag gallskrikit och svimmat samt fått panik.
Har tidigare fastat i en hiss och har fobi för vissa toalås samt hissar.

Skönt att du kom ut till slut.

Rhöös sa...

Skönt med positivt tänkande - jaha, inlåst på toan, lika bra att tvätta håret så har jag det gjort :)