onsdag 4 januari 2012

Redo för Dublin!

Eller redo och redo... Jag har varken packat, växlat pengar eller letat efter passet....
Och min buss går kl 0700 i morgon. Hur ska det gå??
Ska även spendera kvällen i en biosalong... När ska jag göra allt ovan? Aja det löser sig, det gör det alltid :)

Det är ju samma resesällskap som till Malta och var "tvungen" att kolla på lite bilder för att komma i stämning.... :)

Hoppas att det ingår badmössor även i Dublin.. Man är så söt i dom :)

Ballen på Malta var fin den. Finns det fina ballar även i Dublin?!

Snyggt kort? Jag vet inte det jag. Men många bilder blev det denna kväll.. Man gör sig alltid bättre på bild med redbulldrink i magen.. Eller?

Heting? Japp!
 
Heting? Japp!

Filosoferar... Kom jag fram till ngt bra?

Inte mer än att jag kunde konstatera att handdukarna på Malta var en aningens små... ;)
Ska bli skoj med semester! Hurra nu kör vi!

4 kommentarer:

Ass sa...

Åhhh semester... Ge mig!!! Fast jag vill ha sol... Surfat på solsemester nu idag :)

Lisa Eriksson sa...

Jag skulle inte heller tacka nej till sol... :)
Men ombyte förnöjer - nästa gång blir det sol :)

Rhöös sa...

Även jag känner mig redo för semester, har börjat söka lite och drömma... men det känns som 2012 är ett år jag måste resa igen nu när jag inte satt foten utanför Sveriges gräns på hela 2011...

Hoppas du får en jättebra resa Lisa!!!

Anna P sa...

Ha det helt underbart nu Lisa!!

Rhöös, var ínte du utomlands på en kort solsemeter i somras? Räknas inte det som utanför Svergie? ;-)