torsdag 5 juli 2012

Imma bee

Igår tog jag på mig getingdressen och begav mig mot fadern min. Skön promenad... Stannade på vägen för en fotosession. Klart man måste hinna med en sån!! Hoppas ingen såg mig... Var lite gömd... Men kände mig lite småhet. Fast det syntes inte på bilderna. Kanske bara var i min hjärna då?? Som vanligt :)
Ser iaf ut som en geting :) Heting?? :)


När jag kom fram till pappa så fick jag världens största morot.. Höll jag på att skriva. Men JORDGUBBE!! Se så stor!! God var den med.. Så himla god!

Mitt nya balkongbord har fått en vacker blomma på sig. I den sötaste krukan ever! Riktigt somrigt :)
Notera att min blomlåda bakom krukan blommar för andra gången! Så frodig och fin :)
Tänk om det kunde vara så här rosa på balkongen :) Då skulle lyckan vara total! ;-)

Hej hopp!


1 kommentar:

Ass sa...

Haha, härligt inlägg :D