måndag 2 juli 2012

Snart så..

Jag skojar inte när jag säger att jag längtar till min semester....
Åh vill skåla in den redan idag helst!!!!


Men jag får hålla ut lite. Bara 4 dagar kvar nu....
Då ska det bli många lata dagar..... Sola... Dekorera fötterna... Bada... Dricka lite vin kanske?? Ja jag längtar!


Nåväl... I helgen misslyckades jag med min solskyddsfaktorinsmörjning. Nu jag nu blivit så gammal och klok så har jag kommit fram till att det är bra att smörja sig även här i Sverige. Solen är ju stark även här. Men eftersom att jag ännu är i min lilla övergångsperiod så tänka jag lite: jag smörjer bara lite och inte så noga. Bra ide! Nej hade fina fingermärken upp på axeln. Ochmissade väl lite väl mycket på armen....Det var dock väldigt svårt att fånga på bild... Jaja det var fult iaf :)

Köpte möbler till min balkong i förra veckan så i söndags så blev det invigt :) Invigningen bestod av en frukost :) Gött! Mer sånt i sommar! Frukost ute :) Eller middag eller vad som :) Kom i ät med mig!


Senare på söndagen så blev det häng med Tove - blev riktigt trevligt! Hittade en riktigt snygg bild från förra sommaren.... Kan ju konstatera att min iPhone 4 är lite bättre på att ta kort än vad min 3;a var :) Ser ju kanppt vilka det är på bilden.. Men kanske lika bra det :)


Såg iaf bland annat en film: This means war. Den behöver man inte se... Det hade jag väl lite på känn innan men det fanns inte så mycket annat att välja på. Har ju sett en del på senaste tiden!! Men det var iaf skoj att träffa Tove. 

I  morgon ska jag på utflykt med Mr Jonas. Ska få lite Experthjälp då det vankas nytt teknikinköp :)
Hittade en väldigt fin bild på oss. Tagen i Thailand 2009. Snygga ränder man har då..... Men kul var det :)


Jaja - ska väl jobba lite mer då kanske!

Inga kommentarer: