torsdag 21 juni 2012

Nattsudd

Jepp, i morgon är det midsommar! Jag tror det blir trevligt :-) Lite sur på jordgubbarna som står där på diskbänken och hånar mig... Dom ser ju så goda ut! Men har ätit gubbar 2 gånger idag redan så nån måtta får det väl vara... Men så här års är det så himla gott!! Lite samma som clementiner runt jul!

Ibland är FB dumt... Det kan få en att känna sig så utanför... :-( Det har vi nog alla fått uppleva ngn gång. Usch denna vecka känns det väldigt jobbigt med min diagnos. Jag hatar att den får mig att stå vid sidan av. Jag hatar att den sätter sånna begränsningar. Det är inte ofta jag klagar över den men just nu känns det vara urkas av flera anledningar.

Nåväl. I morgon är en annan dag. Då ska jag ha roligt och njuta av midsommar! Sommar när den är som bäst :-)

Inga kommentarer: