tisdag 12 juni 2012

Ameh!

Taggad till tusen var jag ju igår! Men vad hjälpte det!!! F*CK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den där Lustig borde lära sig innebörden med att vakta stolpen - hur svårt kan det vara????
Gaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Nej det var riktigt jävla surt. Oj nu svor jag men det skiiiiter jag i!!!!!!!!

Igår var det ngn/några som skönt sönder New York Legends. 15 skotthål med ett automatvapen. Usch vad obehagligt.... Jag är naiv och uppvuxen i ett tryggt och säkert samhälle. Sånna här händelser får mig verkligen att känna obehag.
Men dessa idioter ska inte få mig att sluta vara naiv. Jag vill fortsätta tro att det går bra att lämna sin väska lite obevakad, jag uppskattar att jag får träna även att jag glömt mitt kort hemma, jag vill kunna känna mig trygg där jag bor och lever. Jag vill vara naiv och inte känna rädsla för dessa tokstollar.

På tal om något annat - vars tog solen vägen?
Det får gärna bättra till sig lite väderfronten. Var det inte sommar?!
Idag visar vädret 12 grader och moln.. inte ok! Jag ska ju GRILLA på fredag!

1 kommentar:

Anna P sa...

Jag är och vill också fortsätta vara naiv!! Hatar alla hemskheter i världen! Kan inte alla bara vara och låta alla andra vara ifred. Vill leva i trygghet.

Dags att tagga inför nästa Svergiematch nu då... Heja, heja!!