tisdag 5 juni 2012

Sommarstädning

Igår var jag hos frissan och städade min frisyr. Jag hade visst även bokat in tid för att färga. Kändes lite "dumt" eftersom att jag egentligen redan var nöjd med den färgen som jag hade. Men men. Kul med lite förändring :)
Mitt hår var inte så slitet så det blev bara lite naggande i topparna. Och även att hon bara klippte 1,5 cm så känner jag mig korthårig idag. Flummigt!

Försökte få till en bra bild... Men det var totalt omöjligt. Problemet var att mina ögon var så trötta. Hade en jobbig kväll igår så det blev till att somna sent. Vilket gör mina svullna ögon på bilderna (som jag försöker att motverka genom att stirra :)
För det ovana ögat så ser nog mitt hår lika ut som innan, tror det syns bättre live då håret "svänger" lite... Men för den mer observanta så ser man att jag har lagt i många, breda kopparslingor. Färgen som är inne nu! Är nöjd! Kunde till och med tänka mig ännu mera koppar. Men en sak i taket.. Vill jag visa det koppriga mer så kan jag bara justera benan. Har inga slingor i överhåret men om jag lägger benan på snedden så kommer de fram mer. Spenderade 3 timmar i frisörstolen igår... snacka om att få känna sig ompysslad :)





Som sagt, idag får jag en svag 3.a för ego-poosing. Jag som tränat så mycket!!
Hur eller hur, jag är nöjd med mitt hår. Kanske lite dålig tajming att göra det mörkare inför sommaren men nej - det blev bra :)
Så nu har jag tjatat klart om mitt hår, för denna gågn...!

Ha en bra tisdag...!

5 kommentarer:

Anna sa...

Jag tycker det var väldigt fint både på bild och live :)

Lotta Dahm sa...

Du har väldigt fint hår, nog många som är avis på det!

Lisa Eriksson sa...

Tack Anna :)

Och Tack Lotta! Blir väldigt glad av en sådan komplimang med tanke på min hårhistoria :)

Hårte sa...

Jag är avis på ditt fina hår. Har sagt det förr och säger det igen. Kan vi byta? :)

Anna P sa...

Yepp, fina bilder, fint hår, fin Lisa helt enkelt!! :)