torsdag 6 september 2012

After Work

Det var länge sedan ngt hände här nu. Men nu bara måste jag skriva av mig...!

Igår var det nämligen världspremiär för vårt nya damlag i Korpen: After Work

YAY vad roligt det vara att spela igen!!! Visst har jag spelat i Korpen under senare år men det är inte alls lika kul att spela mixed. Så nu känns det så himla skoj och jag taggar tills nästa match som är nu på måndag redan.. :) Så här kul känns det:

Underbart att vi fick till detta lag. Me so happy!!
Och det var även väldigt kul att vi vann igår... 8-1 så det kändes som en bra start för vårt nykomponerade lag.

Kändes oxå helt ok med mitt egna spel. Orkar lite mera nu än vad jag gjorde i våras. Och det blir ju så mkt roligare att spela då. Min försäsongsträning har med andra ord gett lite resultat verkar det som :) Sedan är jag ju även ett par kilo lättare. Det gör stor skillnad! Gjorde heller inte några större misstag. Det enda som var surt var att jag var inne på målet bakåt. Och jag var värdigt nära hon som sköt, jag hade egentligen markeringen så det känns faktiskt ganska så surt. Men men. Vi vann och det är det som räknas!


3 kommentarer:

Rhöös sa...

Det såg bra ut från sidan med. Kul att du gillar laget. Det gör jag med =)

Tycker inte att du ska gräma dig för målet heller. Vi var två inne vid henne och hade markering, att hon fick träff på den med en hand och bollen gick in tycker jag får gå som tur. Och det kan vi ju ge motståndarna. Tur och slumpen är svåra att försvara sig mot helt enkelt...

Lisa Eriksson sa...

Nu får vi bara se till att du blir spelklar snart Rhöös - även om det kändes bra att ha en coach :)

Ja nej men ska väl inte tänka för mkt på det där målet. Vi var bra som lag och vi vann. Sedan är det svårt att styra över slumpen och turen, precis som du säger :-)

Hårte sa...

Ja det var så himla kul! Är precis lika glad! Både innebandy och vänner. Superduper :)