måndag 24 september 2012

Lagfest!! (+Harrys suger)

I lördags var det då äntligen dags för lagfesten med det  nya tjejlaget.
Å hej och hå vad kul vi hade!! Jag var lite småseg från fredagen (då vi hade lite drinkkväll med kollegorna) men jag lyckades komma igång väldigt bra där i lördags. Kanske lite för bra :)
Mjölkdrinkarna flödade. Oj oj oj mums vad gott :)
Mitt sunda nya liv var som börtglömt. Men tar därför  nya tag i denna vecka. Nu blir det lite hårdare igen och det är inget jobbigt utan ngt jag ser fram emot och vill!

I kön till Harrys
Lördagen ris går dock till vakten vid Riva.
Jag hade fixat så att vi var uppskrivna på gästlistan. Jag hade fått en bekräftelse på att det genom ett svar som sade "Välkomna".
Efter 20-30 minuter i VIP-kön (i regnet ska tilläggas) så säger vakten när jag kommer fram: Ni står inte på listan.
Jag visar SMS:et  med bekräftelsen men vad svarar vakten? Jo: Står ni inte på listan får ni inte komma in här.

Jag kan säga att blodet kokade. Det är väl för i h-e inte vårat fel att de missat att skriva upp oss. I en normal värd där verksamheter jobbar med kunder så hade företaget tagit på sig skulden.
Men inte skitharrys.
Nej vi fick gå och ställa oss i en annan kö för att komma in.

Halva sällskapet tröttnade och gick hem.

Tack Harrys för det!!
Ni vet verkligen hur ni gör era kunder nöjda...

Herregud säger jag..


Det är jävligt synd att det bara finns ett utestället som är "bra" här i stan. I så fall hade jag bojkottat Harrys för all framtid.

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Men jävlar så kul vi hade när vi kom in! Himla skönt att vi inte gav upp!!!

Bästa Harryskvällen på länge. Synd dock att vi inte fick med oss alla men förstår de som gick hem med, vi var ju jäkligt nära vi med... vi visste ju inte då vad vi skulle gått miste om liksom och då kändes ju att ge upp som en jäkligt bra idé.

Lisa Eriksson sa...

Vi hade fantastiskt skoj :)
Ångrar inget!