onsdag 31 mars 2010

Silent treatment

Kanske felstavat.. hur som helst så är det ju sämsta metoden ever. Speak it out! Kan nog funka som pik även till mig....

Men jag ska komma ihåg hur jobbigt det är för den andra. Är det problem så säg det istället för att vara kort eller knappt svara... Omoget!

Bjudit på kaka idag - den verkade uppskattat! bra, är ju alltid lika nervös för att folk inte ska tycka kakan är god.. Vill ju att den ska smaka :)

Snart långhelg.. me like.. Ser ut att bli bra men en hel del olika saker som ska göras! Alla dock roliga - hurra :)

4 kommentarer:

Anna P sa...

Lisa, dina kakor är alltid de bästa!! :)
Ses ikväll.

Carrie sa...

Hmm ständigt denna undran över dina inlägg, Is it mee???

fast kanske ändå inte relaterat till uttrycket "silent" treatment..

Jag vill ha kakor. Mycket kakor. Kram!

Lisa Eriksson sa...

Carrie - nu fick du till det :) Silent - hihihi :) Kram jag tycker om att du pratar!!

Carrie sa...

Ha ha eller hur!! Då babblar jag nog ett tag till, sen kanske jag kan hålla k**t ett tag, om ett halvår eller så... :)