måndag 15 mars 2010

Tandläkaren...

Skulle fixa till en lagning som gått bort lite. Så kom jag dit och fick bedövning. Bad om lite extra. Sen när hon började hålla på så var hon tvungen att ta bort hela lagningen för det hade kommit karies under det som satt kvar. Helvete vad det gjorde ont!! Borr borr hur länge som helst..... Plus att jag hade en gummikloss i munnen så att jag slapp gapa själv (har ju ont). Så låg jag där med en gummikloss i munnen och tårar sprutande...

Då skämdes jag över mig själv men de tyckte synd om mig... Kändes dumt att det gjorde det... Man ska väl klara av att gå till tandläkaren utan att bryta ihop?!

Fick iaf lite blött papper efteråt så jag kunde torka av mig lite i ansiktet (var ju lite svart)...
"Så att du inte skrämmer barnen" sa de.. Skratt skratt :D

Mohaha, tänkt dig femåringarna som får syn på tant Lisa med svarta ränder på kinden och en darrande haka. Det hade avskräckt vem som helst!!

2 kommentarer:

Rhöös sa...

hahaha

och förstås stackars Lisa! Tandläkaren är inget roligt! Men det var roligt skrivet :)

Lisa Eriksson sa...

Ja på ngt sätt kändes det ändå lite komiskt :D