söndag 8 augusti 2010

Jävla idioter

Har haft en supertrevlig kväll verkligen... Men den lixom förstördes :S

För när jag vandrar den korta vägen hem så blir jag vittne till en otäck händelse...
Tre killar står och pratar. Plötsligt knuffas de. En spark i bröstet så att en av killarna faller ner och dunkar huvudet i asfalten. Killen som sparkade nöjer sig inte untan ger en rejäl spark på killen som ligger - på huvudet... Jag är ensam på gatan som ser :S

Panik... Men springer och säger till en vakt samt två som jag möter - de sitter hos honom...

Usch... Så jävla sjuka människor det finns...

Kommer sedan fram en kille som sett allt från sin lägenhet. Där snackar vi hjälte då han cyklade efter gärningsmännen...

Fy... Jag är inte rätt människa för att bevittna sånt här.. Det var blod på trottoaren :S

Ska försöka sova nu :(

Tack Sofia!

3 kommentarer:

Ass sa...

Usch :( Verkligen usch!

Rhöös sa...

Så jäkla hemskt! Helt sjukt att sånt händer och hemskt att behöva bevittna det!

Unknown sa...

men du gick inte bara in i din port och låtsades som om du inte såg nått utan du agerade på det bästa sättet du kunde genom att säga till en vakt. Det tycker jag var starkt för det är nog många som bara skulle struntat i det helt o hållet!! PUSS