tisdag 27 juli 2010

Hurra!

Wohooooooo, man kan ju blogga från nallen! Det gick faktiskt inte förut..

Ligger och solar och läser på min innergården och har det faktiskt jäkligt gott! Sinnet har fått ro och det känns så skönt!

Har annars en fortsatt bra semester. Igår var det häng med fröken R med ett gästspel av herr J. Det var en bra dag som innehöll det mesta. Det bästa var nog ändå 8 km röra på fläsket. Jag hade helt klart sämre kondis än min kamrat då jag mest flåsade fram det hag ville ha sagt. Mendet göööööör inget..

Senare idag ska jag träffa Axel och gosa en massa! Ska såklart även träffa Björn och Malin men gosar nog inte så mkt med dom ;)

Annars så?
Har kommit fram till att jag skiter i vem eller vad som läser denna blogg. Jag har inget att dölja och har jag det så utelämnar jag det till djupa samtal med de som ärvärda att veta!

Stora kramen

3 kommentarer:

Fröken R sa...

Fröken R :)

Det var väldigt skönt att röra på sig! Men det var skönt att hänga en hel dag. Så skönt med inget planerat men ändå häng hela tiden.

Hoppas vi ses snart igen!

Anna P sa...

Härligt att läsa din blogg idag :) Blev glad av att tolka dig som glad, genom bloggen :)
Hoppas det fortsätter så! Hör av dig om du ska neråt i landet :)
Stora kramen till dig också!!

Ass sa...

Behövde man fixa något eller gick det ändå?!? Hurra!!!