söndag 25 juli 2010

Bloggen

Jag har haft denna blogg i drygt 2 år och har verkligen tyckt om att skriva.

En av anledningarna att jag skapade den var för att kunna skriva om precis vad jag ville. Jag har inte så lätt för att prata om jobbiga saker alltid så då tänkte jag att detta skulle bli bra - att just få skriva av mig.

Vad som dock inte var meningen var att obehöriga personer skulle få fram info om mig och mina tankar.. Det går ju såklart inte att hindra då jag valde att skriva offentligt. Men det har blivit väldigt påfrestande vissa gånger. Så nu vet jag inte vad jag ska göra.

Jag skulle verkligen vilka bubbla av mig just nu men av anledningen ovan kan jag inte göra det. Vad ska jag då med bloggen till? Om jag inte kan/får skriva vad jag vill. Kanske helt enkelt får tänka om i mitt skrivande. Bara visa bilder och inte skriva om det som snurrar i huvudet. Men hur intressant blir det egentligen då att läsa - och att skriva med för den delen...

Jag vet inte. Jag kan bara återigen konstatera att jag är glad att jag är jag och att det finns en hel hög med märkliga och sjuka människor där ute i vida världen...

Nu ska jag fortsätta med min semester som hittills varit väldigt bra. Bjuder på finaste bilden... vad är sommar och semester om inte detta?

2 kommentarer:

Ass sa...

Lösenord på bloggen?!

Anna P sa...

Bra idé Ass! Men jag vill dock ha tillgång till det ;-)
Förstår dig Lisa!!
Hoppas du har det bra.
Kramar