måndag 12 juli 2010

Mer ego



I lördags blev vi fotade av Claes... Så många kort! Är nöjd med några faktiskt. Har ju en ny bild i layouten tex :)

Här är iaf några jag gillar. Och eftersom jag skrev ego så kommer jag vara med på alla!

1. Hela gänget
2. SATC
3. Pet o jag
4. EGO
5. Syskonbild?
6. Jag och fröken Rhöös

Det var sjukt skoj att få leka modell för en kväll! Även om det var grymt svettigt att stå framför två lampor som inte gjorde att man svettades mindre i den tropiska natten.. Phu!

Innan var vi iaf på lite "hårlektion". Lärde mig nog ett o annat. Är för övrigt av med alla slitna toppar så nu kan jag stryka det från mit utelista.. Tror faktiskt bara att jag behåller punkt nummer tre! Inte så mkt dåligt då även om det var den värsta punkten. Så är det!

Nu ska jag se på SACT och slumra så sött :)

1 kommentar:

Rhöös sa...

Jättefina bilder och sjysst ny layout :)