onsdag 7 juli 2010

Jag har koll

Måste bara erkänna en sak..

I helgen tappade jag bort min rosa kamera.. Jag har tappat bort den en gång förr...

Men PRECIS som sist så låg den i väskjävel. I den väska som jag hade lagt den i... hade bara flyttat den till ett säkrare ställe - ett fack med blixtlås. Det var en annan väska jag tappade bort den i sist men det var precis på samma sätt. Låg i ett fack med blixtlås. Jag är fan sämst på att leta... jag bara glor... men men - jag hittade den iaf så nu är jag lite glad...

Det var läge sedan jag kläckte ett fint ordspårk.. idag känner jag för detta:
Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt.

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Härligt att den är tillbaka!!
Vad vore livet utan en kamera liksom :)

Lisa Eriksson sa...

Ja - Hur vore livet utan en kamera!!

jag är iaf glad att den är "återfunnen"

Var inte jätteorolig för jag räknade nästan med att den skulle "dyka upp" i ngn väska ;)