fredag 9 juli 2010

Hår hår och hååååååår!

Det är dags för mig med ett måbra-inlägg.. Sånna där som jag gillar! Bra vara eeeeeeeego lixom!

Men det är ju bra... Semestern hägrar (kommer inte räkna ner mer än på skoj), jag har många härliga vänner och en oplanerad helg har blivit planerad med bara må-bra-och-roliga-saker!

Idag blir det lite AW... Så go avslutning på en vecka som präglats av trötthet och en sliten kropp... Några glas vin eller drinkar (ja fruktiga drinkar ska det va) så kommer jag somna som en liten prinsessa i natt och vakna assnygg efter min härliga skönhetssömn.

I förrgår fixade jag till min utväxt som var alltför lång och mörk. Effekten blir att jag känner mig jätteblond och fräsch. Körde även en ordentlig plattning så när jag på kvällen där efter slöt upp med mina vänner så frågade Carrie om jag hade extensions :)

Håret håller sig fortfarande platt o rakt så det känns som jag har jättelångt hår (och den som känner mig och min hårhistiria vet att jag uppskattar mitt hår mer än ngn annan...)! Speglar mig och mitt hår så fort jag får chansen. Känner mig fin för första gången på hur länge som helst! Behövde (behöver) en egoboost och tänk var lite ljusa rötter kan göra åt saken.

Jag är helt enkelt snygg, bäst och jävligt intelligent!

Innelistan:
1: Mitt ljusa hår
2: Mitt långa hår
3: Mitt raaaaaaaka hår

Utelistan:
1: Mitt slitna hår
2: Schhhh
3: Min bikinikropp


Så där ja.. Avsluta med lite som tar ner mig på jorden igen

3 kommentarer:

Ass sa...

Vilket rakt hår du har...

Carrie sa...

ha ha ha va skön du är lisa...
Ditt hår är helt fuckn lovely!!

Rhöös sa...

hahaha, du är underbar Lisa!
Det blev verkligen grymt bra när du färgade utväxten. Coolt att ljusa rötter ger sån effekt!

Och du, det slitna åtgärdar du ju nästa vecka och då kommer det bara finnas bra saker med ditt hår ju!! Och så kanske Carro plattar det sådär rakt att det är så fabulous som bara en frisör kan göra det :)