tisdag 6 juli 2010

Lite att ta igen...

Jaha.. då var alltså den sista helgen avklarad. 3/3...

Känns lite tomt i planeringen nu men om jag ska vara ärlig så känns det ändå helt ok. Jag är verkligen jättesliten! Så nu avundas jag alla som har nedräkning på Fb med bara ett fåtal dagar kvar tills semestern. Jag har ju hela 8 dagar (kanske 7)... Men jag ska nog stå ut. Snart är det ju helg igen och då ska jag INTE spendera 2*8-10 timmar i en bil eller minibuss :)

Helgen var i alla fall grym.. Precis som de tidigare två. Jag har verkligen haft tre toppenhelger!

Nu är kroppen mör och mina stackars leder i fötterna värker.. Men oj vad kul det var att spela innebandy igen. Tyvärr var inte flåset på min sida så då blir det lite tråkigare. Mkt roligare när man känner att man kan springa hur mkt som helst men det har varit dåligt med konditionsträning... Efter semester då.. Då ska jag och Rhöös hänga i Sporthallen som bara den :) Känns lite lättare om man har ngn att trtäna med. man har blivit bortskämt med  innebandyn. Då får man en bra dos träning! Jag är inte lika bra på att hålla igång på egen hand.. har jag märkt...

Tänker inte ha några krav eller mål nu när det snart är semester. Det bryter man ju ändå bara. O det mår man dåligt av!

Som sagt... seg som bara den och det ända jag kan tänka på nu är hur skönt det ska bli att komma hem och få vila i soffan!

I morgon är det en spännande semi.. Den ska ses i Jonas soffa. Det blir bra! Längtar - har ju inte sett på fotboll på hur länge som helst nu och snart ar VM över. Så nu får man fasen passa på! Jag är för överigt värdelös på att tippa fotboll... Ska komma ihåg att INTE vara med i nästa tippning.... :(

P.S
Hade ju nästan en egen fan-klubb i Norge-- Hihihihihi

3 kommentarer:

Ass sa...

Vad fasen ska man göra i helgen?! Känns konstigt att inte ha någon plan alltså...

Rhöös sa...

I höst, då jäklar!!!

Carrie sa...

ha ha fasen va lyxigt, egen fanclub =)