onsdag 30 juni 2010

Sova är överskattat

Jag har kommit in en en period då jag tycker det är onödigt att sova. Tar var på dygnet helt enkelt?! Men jag har ju så roligt hela tiden så what else can I do?

Tog helt klart på mig helt fel skor i morse, dessa skor brukar jag inte ha på jobbet :$
Aja, jag är ju fin upptill så kanske ingen kollar på mina fötter (jag går iof runt o visa alla mitt misstag så det är nog kört... Men: man ska förekomma och inte förekommas :))


Känns helt sjukt att jag ska sätta mig i en minubuss igen i morgon. Jag kom ju nyss hem från Ö-vik! Men men... nu kör jag.. Sista helgen med roadtrips för ett bra tag framöver. Det är iaf roligt som tur är :) Hihihi

Jag tackar molnen som visar sig på himlen, började få semesterabstinens men nu känns det lite bättre

3 kommentarer:

Ass sa...

Flum! :D

Lisa Eriksson sa...

Va, jag?!

Rhöös sa...

Hahaha, klockrena kontorsskor :)