torsdag 10 juni 2010

tjalala

Denna vecka går till historien som en av de lite mer tråkiga. Har egentligen haft kul och kommer ha kul men mitt dåliga humör i tisdags drar ner snittet ngt så fruktansvärt.

Kom hem från jobbet - somnade i soffan - vaknade - orkade inte gå upp - somnade - vankande - tog tre kväcke - somnade - orkade inte gå upp - kl blev 02 och jag la mig i sängen - somnade - vaknade när klockan ringde.

Så sjukt booring! Jag blev så sjukt jäla uttråkad.. men jag börjar återhämta mig.. Ikväll blir det bio med flickorna.. Kan bli nice och kanske precis vad som behövs för mitt humör, skulle tro det!

Nehepp - gå iväg o köpa mooooos på delikatessen nu då... Det är det godaste moset i hela världen :)

Puss o kram alla! Okeeeeeej rå.. inte alla

2 kommentarer:

Ass sa...

Jaja, jag ska duscha så mitt hår inte är så stripigt längre :)

Lisa Eriksson sa...

Då får du med en puss :)