tisdag 29 juni 2010

Time

Tiden går, tiderna förändras, människor förändras, jag förändras (blir mer o mer gråhårig ;)

En del saker till det bättre och en del till det sämre..
Just nu sitter jag o vill slå på mitt tangentbort på grund av en sån där sak som blivit sämre. Jag är världsbäst på att störa mig och nu stör jag snart ihjäl mig! Och inget kan jag göra utan får "gilla läget"... Får sånt gör man ju - man gillar läget - på utsidan....

Lite ledsen i ögat idag men det blir nog bra!

Sen stör jag mig på min jävla telefon. undrar om det är plastfilmen som gör den så jävla trögfattad eller om jag har chipsfingrar. Dum i huvär är den i alla fall. Och den senaste veckan har jag haft svårt att pricka tangenterna så det blir jag oxå så jävla förbannad på. Hur svårt ska det va!!

GRRRRRRRRRRRR - ja lite aggro ville ut! Så nu känns det bättre :)

Har haft en grym helg.... Party i två dagar och ett vackert bröllop! 2/3 roliga helger är nu avklarade. Oh denna helg var topp!! Me love!!

Och ifall någon undrar så har jag väldens gulligaste brorson :)

1 kommentar:

Ass sa...

Sista helgen ut och spring! :)