fredag 11 juni 2010

Trallar lite mer

Veckan känns inte längre tråkig :)

Igår var jag o tjejerna på bio och såg SATC 2 - den var tjejig till max :P Gillade den massa även om det var lite väl pinigt o tramsigt ibland.. Men gillar man SACT så gillar man detta vad än kritikerna säger - så det så!

Har precis öppnat en cider. Det är ju fredag och Miss J serverade mig så vad ska man annars göra än att ta emot :) Ser ändå ut som saft så inget konstigt aaaaaalls :)

Idag blir det fotbollshäng i groggen. Jag och några kollegor. Tror det blir bra och jag känner mig så laddad! Lika mkt för cider som för fotboll - life is good!

I morgon ska jag på pyjamasparty - det ni!! Ser verkligen fram emot det. Vet inte om jag någonsin varit på ett.. men jag och Carrie ska iaf mysa i soffan av avnjuta ett glas rött eller så.. Mysfaktor = hög!

Gött med helg!!

Efter denna helg väntar tre rooooliga helger som jag har sett fram emot hur länge som helst nu. Nu snart äntligen är dom här! Men först njuter jag denna helg :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam - känner mig så kärvänligt och att få skriva life is good lite tidigare känns ju bara hur bra som helst. menade det ju lixom! Får passa på att njuta för på måndag kanske jag inte känner samma sak längre. En dag i taget

Puss puss puss puss alla nära o kära o alla som vill pussas ;)

(ja jag har öppnat en cider men jag har bara druckit tre klunkar så ingen fara :)

2 kommentarer:

Carrie sa...

PusS LiaAA, DET BLIR jöttemysigt!!
Ligger i sägen, lite svårt att skrivz ;)

Anna P sa...

Vilket härligt inlägg. Blev riktigt glad av det. Hoppas ni hade en kanonkväll! :)