tisdag 8 juni 2010

...

För ni som bryr er så kan jag tala om att jag även bränt skiva nummer 2 och 3 nu. Men nu blir det inte fler! Var supersvårt att hitta låtar och fick till och med fylla ut med en och annan gammal i brist på annat!

Att måla naglarna på jobbet är inte uppskattat av nån.
Inte av kollegorna för att det stinker och inte av mig själv heller får det går ju inte att jobba med nymålade naglar om man är kontorsråtta som jag! What a surprise!! ;)

Annars då?
Nja vad skulle det va...
Jo firade little sis som inte är så liten längre. Tänk nu är vi båda två 20 + (inte så länge till dock...:S)

Funderar på vem som vill se på fotbolls-VM med mig. Det blir ju en aning roligare om man är fler än en.... Ja ja... Det ordnar sig! Over and out for now

4 kommentarer:

Anna P sa...

Kul med nya skivor!
Hade gärna sett låtlistorna :D *hint*
Jag kan nog tänka mig att se någon fotbollsmatch :)

Lisa Eriksson sa...

Du kan hitta den på min spotify, skiva nummer två :)

Jonas sa...

Jag är på för fotbollsmatcher, dock så får det bli till nästa vecka...är inte hemma till helgen.

Lisa Eriksson sa...

Här sko kollas fotboll med andra ord :) Weee