onsdag 7 juli 2010

Snart ifatt

Börja känna mig lite mer som en normal människa. Alltså inte lika trött längre. Somnade i soffan igår mitt i mitt hjärterspelande på mobilen...

Vaknade 1 timme senare av att nallen ringde... Vågade knappt svara. För jag var helt säker på att jag hade försovit mig och att jag borde ha varit på jobbet. Jag lät nog inte helt normal när jag svarade (nej det gjorde jag inte ... :)

Jag hade dock inte försovit mig. Det var bara fröken Rhöös som ville käka en glass. Det var nog bra att jag blev väckt för annars hade jag väl vaknat framåt natten o då varit jättepigg...

Jobbe idag igen då.. Motivation = 0.. Eller kanske till och med på minus. Jag vill vara ledig nu... Fast jag vet inte riktigt vad jag göra såklart. Några slappa dagar mitt i skogen i Dalarna blir det iaf garanterat. Det har blivit lite av en tradition för mig. Åka till fäbostugan o bara vara. Det är bra terapi det vill jag lova! Sen ska jag på inflyttningsfest/förlovningsfest mixat med 30/35-års fest i stora staden. Det blir oxå bra!

Nej men om man skulle jobba lite.. Är nervös...

Have a nice day!!

P.s Jag bloggar tråkigt men så är det ibland!

Inga kommentarer: