lördag 23 oktober 2010

Bäst att kolla efter...

Idag var det dags för ett besök hos frissan. Har äntligen hittat Carro som klipper superbra :)
Men så här i slutet av månaden så var jag orolig att det skulle vara skralt på kontot.

Till min stora förtjusning så hade jag dock massa pengar kvar! En sådär 5 gånger mer än väntat!

Men det är nu åtgärdat!

Köpte en slags inpackning hos Carro. Dyr men behövlig för mitt hår!
Sedan blev det lunch på stan. Det var jag värd.. Passade även på att handla fingervantar. De satt ihop i tvåpack ock de två jag ville ha satt med varsin annan vante. Så det fick bli två stycken tvåpack.
Sen fortsatte jag mitt shoppande med att köpa en tröja, en stickad tunika, en rosa bandet rosett och även en reflex, ett nagellack och tre par trosor.

Så nu ser det lite bättre ut på kontot ;)

Kul att handla :)

Just det, två par strumpbyxor blev det med.. :) Och just det - hosttabletter med..

1 kommentar:

Rhöös sa...

Din lilla shoppoholic :)