torsdag 28 oktober 2010

Brothers in Arms

Åhh... Brothers in Arms i lurarna.. med mina nya ljudinställningar.. Vilken skillnad lite inställningar kan göra!!

Så nu är jag helt avslappnad o vill bara lägga mig ner på skrivbordet och lyssna på repeat... Får man det.... O kanske lite glögg på det!


Sen kan jag även tänka mig lite semester...
 Vår hotellpool ovan..
 Lite mer hotellpool... Det finns en poolbar!!
White sand beach... På denna strand ligger vårt hotell... mmmm.. Dreaming...

kicki funkar oxå....  :)

en papaya coconut
och en plats i solen
ja, det är allt som behövs
för att tina en frusen själ
en papaya coconut
lata dar vid poolen
och kanske någon att hålla i handen
räcker bra för mej
en papaya coconut
en plats i solen med dej

2 kommentarer:

Ass sa...

Men då ska det helst vara med Dr Alban också ;)

Rhöös sa...

Åh, jag känner att jag måste komma hem till dig och fixa min spellista också :)

Så jag har en som funkar bra med Thailand :)