måndag 26 september 2011

Helgen då?

Jo men du den blev ju skitbra!

I fredags var det dags för spelkväll! Weeehaaaa.
Denna gång så gjorde Rhöös en storslagen insats. Var väldigt kul att ha henne med :) Lite bubbelibubbel serverades oxå. Det var... Mmmm gott med!
Vill dock passa på att göra en icke-rekommendation!
Och det är på chips. Rödlök och Sourcream. Blä! Kändes som att man åt bara lök! Lite väl stark smak där asså :)
Lördagen blev iaf oxå väldigt fin. Hann ju med så sjukt mkt!
Somnade på fredagsnatten med Wordfeud så det passade väl bra att fortsätta spelandet från sängen där på lördag morgon :)
Sedan fick jag en hur lyxig frukost som helst! Svampmacka.. Mmmm var ju läge sedan jag åt svamp ^^

Det var ju så fantastiskt väder så det blev en tripp ut till Tinnerö Eklandskap. Promenad med familjen i det vackra vädret. Och så en fika på det. Åh vad det var härligt!

Sedan bar det iväg till Norrköping. Äntligen skulle det bli premiär för Lisa på MM! Woohooo! Som jag längtat.
Har ju länge fått pikar om att jag kanske borde kolla på en ny TV. Ja bilden på den jag hade var kanske inte den bästa... Men det gjorde väl kanske inte så jättemkt... Eller?
Skulle iaf bara kolla in läget på MM. Hur gick det då?
Jo så här... Det slutade med att jag köpte en TV :D Lite så där halvspontant men va fasen! Det var ju värsta erbjudandet på den så jag bara kunde inte stå emot!! Nu har jag en ny fin TV med bra vild :) Hurra!!

Sedan bjöd jag in mig själv på middag hos Linot. Blev en favorit. Snabbmacaroner med tacoköttfärs :) Det är så enkelt men så gott :)

Det blev sen kväll och jag fick lördagsgäster :) Det blev dock för många drinkar och MASSA tävlingar :) Sjukt kul hade jag! Men drinken var ju alldeles för god.....
Razz
7-up

Red bull
Frysta hallon

Jag hade med andra ord mindre roligt på söndag  morgon när jag vaknade... 1047 sov jag till! Helt sjukt.. Hade inte vaknat en enda gång innan dess... men mådde som ett urkas.. Bläääää :S

Men det var bara att rycka upp sig för det var ju dags att träffa Acke :)
Jag erbjöd mig barnvakt så M&B fick hitta på ngt annat att göra :) Ville ha honom lite för mig själv :)

Så nu är jag väldigt laddad för en ny vecka. Helgen var så himla bra så jag känner mig extra redo! Som dock kommer att bestå av massa jobb... Men that's life :)



Inga kommentarer: