torsdag 22 september 2011

Stick!

Ibland gör det bara såååå ont att lämna blodprov. Som idag tex. Aj har fortfarande ont fastän det nu var två timmar sedan som dom stack. Aja - det går nog över :)

Vad  har hänt idag då?
Jo jag har hunnit få version 6 av ett frågeformulär. Undersökningen ska igång i morgon (och den är komplex) så sannolikheten att vi kan starta då = 0.

Morgonpromenaden var iaf väldigt skön i morse... Gillar att gå på morgonen (bara jag tar mig ur sängen...)


Igår var det ju premiär för SSL. "Försökte" ta några bilder med mobben. Se så bra dom blev ;)



Sedan lade jag även ett "roligt" ord i Wordfeud, thihihihihi


5 kommentarer:

Ass sa...

Hatar dåliga sköterskor...

Lisa Eriksson sa...

Ja dom gillas INTE :S

Lisa Eriksson sa...

Eller det är faktiskt inte sköterskor som sticker :P

Rhöös sa...

Jag råkade säga till en sköterska som skulle söva mig att jag var väldigt svårstucken... hon blev så nervös att hon inte vågade, laddade och siktade hundra gånger sen ballade hon ur så kirurgen fick sticka mig när han kom in :)

Så jag tror nog att de kan tycka att det är lika jobbigt som vi stackars patienter gör. Tänk vad hemskt att missa när man sticker någon som man vet är rädd liksom. Pinsamt samtidigt som man inte vill göra någon illa eller rädd.

Lisa Eriksson sa...

Aj aj aj.. :S

Jag har oxå fått byta sköterns aen gång. Hin hittade inte rätt och då tror jag de hade som rutin att byta. Bra det kan man tycka :D