måndag 10 december 2012

Hej mitt vinterland...

Jag älskar det här vädret!! Snöööööö!!
I morse när jag drog upp persiennerna så snöade det massor! Jag får en sån härlig känsla i kroppen när det är sånt här väder. Vill gå runt att mysa och bara ha det bra. Och det har varit väldigt mysigt på sista tiden så det är väldigt najs!

Försökte fota det härliga snövädret men det är bara att acceptera att man nog behöver en riktig kamera för det. Är lite avis på alla er med en riktigt kamera :-) Aja - man ser iaf att jag har en fin stjärna i fönstret :)


Shoppade en ny tröja i veckan. Fasen vad mkt snyggt jag hittat på senaste tiden!!!
Var först väldigt tveksam till att köpa då jag inte visste om tröjan var snygg eller om det helt enkelt såg ut som att jag hade glömt att ta av mig haklappen. Men bestämde mig för att det var snygg!

I lördags så var det inflyttningsfest hos Sofia och Johan. Vilken lyckad tillställning :-)
Jag hade himla kul! Och se så vackra vi var! Pinsamt att alla valde att ta på sig  likadana tröjor...  Länge höll vi igång med! Här på bilden ser det iaf ut som att kl är 0130 :-) Var duktig och drack julmust på slutet så jag mådde prima i söndags.

Måndag idag och ny vecka. Ny kör vi!!!

3 kommentarer:

Anna P sa...

Instämmer på 2 av 3 punkter idag: Snö - nej tack! Det räcker nu!!
Fin tröja du köpt - mycket!
Lyckad tillställning i lördag - absolut!!

Snart dags för spinning. Yeay!! :)

Lisa Eriksson sa...

Va, gillar du inte snö Anna ;-)

Anna P sa...

Haha näe...eller det är ju fint såhär. Men det behöver ju inte komma mer nu...kan få vara såhär över jul o nyår.