tisdag 4 december 2012

Athjooo!

Jahopp! Så man man dragit på sig en förkylning igen... BUUUUUUUUUU!!!!
Inte kul och mest sörjer jag att jag inte kan träna. Det är ju så kul! Men bara att acceptera att det får bli vila nu i några dagar. Och iof är väl kanske det inte så dumt då det innebär att jag kam komma hem från jobbet, slänga i mig lite mat, krypa ner under filten och glo på massa TV! Kanske läsa en och annan skvallertidning med.... :-) Ok jag ska inte klaga! Jo lite....

Hoppas bara jag blir frisk tills helgen för då händer det mkt skoj!

Förra helgen bakade ju  jag och syrran lussebullar. Se så vackra de blev:
Och goda blev de med :-)
Men nu ligger de i frysen och väntar på att bjudas bort. Jag lever ju ett liv utan massa gotta så det är lite träning för det mentala :-) Är ju väldigt förtjust i dessa gula saker.... I normala fall!

3 kommentarer:

Anna sa...

Unna dig en lussekatt du är så himla duktig, jag är så imponerad.
Kram på dig och krya på dig

Lisa Eriksson sa...

jag har unnat mig några redan :-)
Så nu får de ligga i frysen så länge :)

Tack!!

Anna P sa...

Åhhh lussebullar är det godaste!! Duktig du är som bakat!
Hoppas förkylningen är bättre!