torsdag 29 november 2012

Hot or Not?

Alltså.
I morse när jag var färdigfixad så tyckte jag om vad jag såg. Håret hade bra volym och färgen glänste, sminket var perfa. Kläderna satt som ett smäck!

Tänkte att nu jäklar ska jag ta en fin bild och lägga upp i bloggen. (EGO EGO EGO)

Knäppte en bild...
What the hell??
Bilden visade inte alls det jag såg i spegeln...

Går in i badrummet för att få "bättre ljus"
Ännu värre!!
Jag såg trött ut, påsar under och över ögonen, håret stod åt alla håll, gropig i ansiktet... Dubbelhaka

..... Alla bilder raderade

Så då undrar jag. Är det spegeln eller kameran som ljuger? :-)


3 kommentarer:

Anna sa...

Definitivt kameran!!

Du skulle säkert bara ha ändrat vitbalansen så hade bilderna blivit mer smickrande. Ibland blir det lite väl vitt ljus och då syns allt som inte syns annars.

Bättre vara snygg i spegeln än på kort för det du ser i spegeln borde vara det kollegorna ser när de möter dig!

Anonym sa...

HOT :P

Lisa Eriksson sa...

Hihihi - vad bra! Då ska jag helt klart gå på spegeln :-)
Det blir man ju dessutom mkt gladare över...