torsdag 8 november 2012

Heaven and Hell

Dagen började så himla bra idag! Gjorde en djupdykning i min garderob för att finna ngt roligt att ha på mig.
Tog fram en skjortklänning som tidigare suttit väldigt tajt. Tänkte att nu borde den passa!

Drog på mig klänningen och insåg att den inte alls satt snyggt. Den var för pösig. Det såg helt enkelt inte snygg ut men glad är jag ändå! För den var ju pösig!

Bestämde mig då för att dra på mig ett annat gammalt plagg. Har inte funnits på kartan till att passa, på ett bra tag. Drog på mig kjolen! WOW det funkade! Glad i hågen och det är dags att gå till jobbet.

Men var är telefonen?
*Letar Letar Letar*
Var är den!
*LETAR LETAR LETAR*
VAR FAN ÄR DU TELEFONJÄVEL???

Så här såg det ut när jag hade letat klart:

En jävla röra med andra ord. Men efter mycket om och men så återfann jag telefonen.
Svettig och inte alls lika glad tog jag mig sedan till jobbet...


2 kommentarer:

Anna P sa...

Hihi en start med blandade känslor helt enkelt! Kul dock att kläder sitter pösigt och att andra sitter bra! Sen är det ju alltid kul att shoppa lite nytt, framför allt när man märker att kläderna i garderoben sitter för löst :)
Skönt att du hittade mobben sen också.

Lisa Eriksson sa...

Det var en himla tur att den visade sig :)