onsdag 21 november 2012

121121

Idag är det ett coolt datum. Palindrom :-)
Undrar om ngt speciellt kommer att hända idag då... Hoppas!

Min morgon var iaf lite speciell idag. Mätte magen och kände att den var ok. Då fick jag för mig att idag kanske är dagen som jag ska testa mina treggings (en mix av leggings och byxor). Dom har legat där i garderoben ganska så länge. Minns knappt sist jag hade dom på mig. Men jag vet att jag trivdes väldigt bra i dom. Så nära byxor/jeans som jag kan komma lixom. Har aldrig haft en kropp som passar bra i jeans. Jag har bred midja och platt rumpa. Men treggings är ju stretch och det passar min kropp bra!

I alla fall. Jag letade fram plagget och tadaaaaa:

Här är jag i mina treggings :)
VÄLDIGT svårt att fånga detta på bild dock.. Det syns ju inte rikgit vad jag har på benen... Men de tär mina treggings iag :)
Jag är väldigt glad över att de gick att komma i. Nu blir det en del "byxor" för mig framöver. Favoriten är ju såklart kjol men det kan vara kul att variera! Och ibland är det lite för kallt med bara strumpbyxor... Under kjolen.

Har matchat med en annan favorit. En väst som jag köpte på Esprit för ganska så länge sedan. Den gillar jag skarpt!

Mkt egobilder här men vad fasen. Det ärt ju min blogg!

4 kommentarer:

Anna P sa...

Snyggt Lisa!! :)
Även om kjol är min favvo också så är det som sagt kul att variera! :)
Hoppas du får en fortsatt bra dag!!
Kramar

Lisa Eriksson sa...

Eller hur Anna :-)Du har oxå fattat hur man ska lä sig ;-)

Ass sa...

När man skriver dagens datum en mängder gånger varje dag så blir man nördigt glad när det är ett "roligt" datum som detta... Störd... :)

Lisa Eriksson sa...

Eller hur :-) Jag blev löjligt glad över gårdagens datum :-P