söndag 4 november 2012

Live for the weekend

Hej hopp!
Fasen vad bra helger jag har haft nu.... Det är verkligen de som man jobbar och sliter för. Jobbar och sliter på vardagarna för att ha roligt på helgerna.

I fredags hade jag besök av min lille brorsson. Agerade barnvakt. Det ställer man ju gärna upp på! Fick även lite jälp av min snälle granne. Numera har jag fast internet hemma! Mkt nöjd med det :-)
Är även stolt ägare av en Apple-TV. Bra att man har människor omkring sig som kan tala om vad för teknikprylar som jag ska köpa :-)

Igår fick vi även besök av några kära kollegor. Började dock dagen med att träna (riktigt bra träning!!!!) Fasen vad jag älskar att träna nu! Va fan sysslade jag med tidigare? Det var ju iof en ond cirkel... "jag är för dåligt tränad för att orka gå på det passet".. Ja inte blir man vältränad med den inställningen!

Anyhow... Gårdagen blev riktigt bra! Bowling och mat på Strandgatan 2. Det är bra grejer det!!!
KUL var det!! Weehaaaa!! Sedan blev det lite party hemma hos mig, en sväng på Harrys för att sedan gå hem och somna till Karate Kid. Alltså en ganska bra dag :-)

Nu ringer det på dörren här... Brunch it is!
Byyyyyyyyyyyyyyyyyyye

2 kommentarer:

Ass sa...

Åh, Karate Kid! :(

Lisa Eriksson sa...

Såg säkert 25 minuter :-)