fredag 10 maj 2013

Sköna dagar...

Jag hade lite ångest inför ledigheten som inföll nu mitt i veckan. Men det visade sig vara helt i onödan! Shit vilken härlig dag jag hade igår... Det kan lixom inte bli bättre!

Började iaf dagen med att möta upp grannen på innergården. Det var ju sol så här skulle det solas! Jajamen! Som jag har längtat efter sol och värme. Nu var den lixom här.

Fick sedan en frukostbeställning från Sofia, så det var bara att fixa ihop! Vilken tur att jag var och handlade dagen innan... utan den handlingen hade jag bara kunnat erbjuda knäckebröd med makrill.. Typ. Då kändes det här lite lyxigare:

Det var iaf väldigt härligt att få äta frukost ute i solen. Fick en riktigt skön känsla i kroppen. Man kan bli ganska så glad av denna årstid. Det är bra.

Sedan flöt dagen bara på.
Lunch på stan, serier hemma i soffan, promenad runt åt, hockey och mat på NY Ledgends.
Massa skoj som ni hör! Mer sånna dagar!

Nackdelen med gårdagen var dock att jag blev lite bränd. Jag borde ha smörjt mig. Jag har ju lovat mig själv att göra det! Får bli nästa gång...

Så här såg jag ut i morse:
Skapligt röd fortsatt!
Men jag har iaf en ny fin tröja på mig. Randig och fin.... ;-)

2 kommentarer:

Anna P sa...

Vilken härlig ledighet du verkar ha haft!
Sen måste jag säga: Heja våren och sommaren!

Lisa Eriksson sa...

Våren och sommaren är extremt välkommen, det är ingen underdrift!