fredag 3 maj 2013

Waz up?

Tjaoho,

I morgon ska jag åka till Stockholm. Det blir ett besök i Globa. Det ser jag verkligen fram emot! Ska ju nämligen gå på hockey-VM! Sverige - Tjeckien. Det kan bli en riktigt bra match!! :-) Hoppas jag iaf...

Annars så måste jag säga att det här med BootCamp verkar vara inne. Jag och mitt tjejgäng har ju hakat på trenden. Och jag måste säga att Me like! Det är härligt att träna ute, det är härligt att träna tillsammans med vänner och det är härligt att själv få bestämma upplägget!


Jag ser ju ytterst spänstig ut på bilden ovan.. kanske inte men det är svårt att vara spänstig i en uppförsbacke! I alla fall för mig. Jag är inte smidigheten själv direkt....

I onsdags så var det ju en röd dag. Och jag tackar vädergudarna för att ni visade er från er bästa sida. Det blev till att lapa lite sol på balkongen. Det blev så varmt att jag kunde sitta i linne, samt att jag passade på att visa upp vaderna för solen. Mina ben är extremt vita. men det hör våren till! På bilden nedan ser det ju även ut som att jag har en muskel eller två. Det är ju alltid välkommet! Detta var dock inte tänkt som en spännisbild utan som en solbild. Så jag tar ingen cred för spända muskler här.


Sedan hittade jag den här gulliga bilden i min telefon. Det är mysigt med syskonbarn... Det går inte att komma ifrån!

Avslutar detta fantastiska blogginlägg med några citat, citat det är bra grejer det! Man kan bli oerhört peppad och det kan ge en kickstart i att tänka i andra banor!

Förvänta dig inte att alla ska förstå din resa. I synnerhet inte om de ej har färdats samma väg som du. ~ Okänd

Den främsta orsaken till olycka är aldrig situationen, utan dina tankar om den. ~ Eckhart Tolle


Att hålla fast vid ilska är som att hålla fast vid glödande kol med avsikt att slänga den på någon annan; det är du som blir bränd. ~ Buddha 



Inga kommentarer: