torsdag 14 april 2011

1-305

Vadan denna rubrik?

Jo.. så här gick det till... 

Astrid Karlsson
har du bloggat än idag?
09:58Lisa Eriksson
nej jag får nog göra det nu då!
bloggade jut vå gånger igår
09:59Astrid Karlsson
JAAA!!!
Haha, helt galet
09:59Lisa Eriksson
säg ett nummer mellan 1-305
10:00Astrid Karlsson
oj....
29
10:03Lisa Eriksson
säg ett till
10:04Astrid Karlsson
222


Det är skoj att blogga men ibland behöver man lite inspiration. Så idag ska jag blogga om bild 29 och bild 222 från mitt iPhone-arkiv. Jag inser att jag dock kanske inte har de roligaste bilderna sparade i mobilen...

Bild 29
 Bild nummer 29 tycker jag var ganska så skoj iaf :) Denna bild är hämtad från december 2009, Lottas födelsedagsfest. Det blev många  härliga EGO-bilder tagna då. Det var en fantastiskt rolig hemmafest med disco fram till kl 03. Bruna och fina var vi på bilderna med för vi var nyss hemkomna från Thailandet :)

Bild 222
 Denna bild känns kanske inte så fantastisk rolig.. Men den är i alla fall från julen 2010. Får väldigt härlig julkänsla när jag ser på denna bild! Jag älskar julen för jag förknippar den med så mkt mys och välmående.. I år så firade jag, mamma, bror, Malin och Axel julen tillsammans... me like!
Men nu längtar jag nog mest till sommaren...

Jaha då har man bloggat lite idag med då. Känner mig ganska så missnöjd med inlägget eftersom att jag inte fick till några roligt formulerade meningar men så får det va :)

2 kommentarer:

Ass sa...

Duktig :)

Lotta Dahm sa...

Ja det var en galen fest.... får se om det blir något liknande i år då jag blir 30 bast :o) tjooohoooo