tisdag 5 april 2011

Avdelning gamla låttips o lite annat

Idag kör jag Elvis-tema... Eller rättare sagt jag lyssnar på Suspicious minds om och om igen... Den är ju bara för bra..... I love it!

Gillar Google translate ibland :)
Vi är fångade i en fälla
Jag kan inte ut
För att jag älskar dig för mycket baby


Jag är uttråkad på jobbet. Har mkt att göra men orkar inte göra ngt utav det... :S
Jag vill gå hem o kolla på TV och äta choklad.. Det vill jag asså!

Återigen så måste jag konstatera att helgen var grym - jag återberättar helgen genom att visa några bilder :)
NGGW is in da house!! Or outside!!

NGGW is uhhh uhhhh - ing!

NGGW kan träffa men inte sikta... Det var så attans svårt att träffa hålen på väggen bakom!

NGGW kan brottas - att vi kan :)

NGGW kan rida?? 14 sekunder som längst... Underkänt tror jag :)



NGGW vet hur man dansar till We No Speak Americano!!

NGGW vet att det blir snygga kort om man står framför en fläkt!

NGGW:s Chip n Dale ;)

Oj den här bilden ska ju inte vara här men den var så söt så den får ligga med i alla fall :)

NÄHÄ jobba då elle???

2 kommentarer:

Ass sa...

Haha, åhnej, den där hemska igen :D

Rhöös sa...

Haha, Astrid är så rolig i sin sumodräkt!!