fredag 7 januari 2011

Det där med att sova...

I onsdags var det spelkväll och bio. Mkt skoj att spela måste jag säga. Även om jag inte vann allt ;)
Bion då - jo rå.. Tron Legacy! Jag vet inte riktigt hur jag ska summera filmen. Lite skoj var det väl att det vara så mkt ljud (sätena vibrerade en hel del)... Men annars så känns filmen ganska meningslös... Ja - helt meningslös! Men den var iaf bättre än vad jag hade väntat mig. Och den skulle ju ses!
Men... somnade på slutet... Är det min nya stil att somna när jag går på bio eller? Gjorde det ju även nästan på Harry P...

Hur som helst - var ju ledig dagen efter - tänkte att nu kan jag ju sova ut jag som är så trött. Men inte. Vaknade halv åtta. Det tycker jag var dålig stil av mig!

I går så var det som sagt röd dag. Den tog jag verkligen på vara på. Började som sagt dagen med att vakna tidigt. Men sedan var det raka vägen till gymmet för ett Bodypump-pass med fröknarna Anna. Det kommer jag köra igen - det var så roligt som jag mindes det. Me like! Idag har jag dock ganskamkt träningsvärk.. men det är så det ska vara!

Sedan passade jag även på att fixa klart i lyan. Jag har nu gjort iordning allt som var i behov. Numera kan man få hänga in sina klder i min "lilla hall". Weee. Tidigare har jag använt det till att kasta in saker som jag inte riktigt vet var jag ska ha. Men nu har allt onödigt burits ner till förrådet i källaren så nu har jag maaassa ny plats för saker som jag behöver ha i lägenheten. Känns faktiskt riktigt skönt att äntligen fixat klart med allt. Nu behöver jag inte skämmas för mitt stök bakom stängda dörrar längre :) Jag har ett organiserat och välordnat hem igen *! Hurra för mig!!

*liten överdrift

Dagen avslutades sedan med en spelkväll. Spank the monkey och Så det kan låta. Gillade VERKLIGEN Spank the monkey. "En gång till, igen, en gång till!" (det kan tilläggas att jag dissade det ganska ordentligt från början... fattade ju iiinget - men tji fick jag)

Vi spelade i nästan åtta timmar... Vilket betyder att jag kom isäng strax innan 02 igår.. Det kändes i morse! Men jag har ju sovmorgon i morgon så det gööör inget.. Inte för att jag kommer sova länge men iaf....

Inga kommentarer: