måndag 24 januari 2011

Life goes on

Är nu inne i vecka 4 på mitt nya liv. Har faktiskt gått bra - oväntat bra. Går alltså ut på att hitta en bättre balans i mat och träning. Tror jag har hittat ngt bra. Att det sedan även resulterat -3 cm i midjan känns ju helt ok :) Gör mig motiverad att fortsätta! Har ingen aning om vad -3 i midja säger på vågen men det skiter jag i.

Trodde inte att det gått så bra men det hade det väl då :)

Helgen har annars varit bra. Lite för mkt ångesttankar men annars bra. Låter ju kanske inte så positivt med sånna tankar men så får det var för nu.
I fredags blev det tacos och "Spank the Monkey" fram till sent på natten. Världens just nu roligaste spel :) Är till och med kul även om man inte vinner - hur ofta känner man så??

I lördags var det IB-match (buu) och sen drog jag och syrran till brorsan. Så en liten syskonträff kan man säga - det var trevligt! Spelade kortspel hela kvällen. Axel roade sig med sina klossar så det kändes ju nice att vi andra kunde göra ngt trots att han var vaken. Goodie :)

I går kom Sofia hem - har saknat henne!!

Annars då?
Jo då... -3 lixom...
Har börjat acceptera "spärren" - tror jag... eller nje.. Jo - mot nya äventyr!!

5 kommentarer:

Anna P sa...

-3 är grymt, Lisa! Bra jobbat! Fortsätt så nu :)

Btw så skulle det vara kul att testa spank the monkey någon gång....

Lotta Dahm sa...

Ja bra jobbat Flitiga Lisa! :O)

Spank the monkey låter grymt roligt av bara namnet :o)

Lisa Eriksson sa...

Superskoj spel :)

Men jag skulle nog inte vara så bra på att förklara reglerna då jag själv har lite svårt att hänga med på allt...

Men lita på att det blir fler spelkvällar med Spank the Monkey framöver :)

Ass sa...

Jag blev helt snurrig av alla reglerna, men jag kanske kan få vara apan istället :)

Rhöös sa...

Hela grejen är väl att det är ett spel med väldigt få regler att hålla koll på... typ allt står ju på korten :)

Och ja, det är grymt kul så vi måste absolut spela igen!!