tisdag 11 januari 2011

Fel fel fel

Det nya året har inte börjat så bra om man ser till mitt arbete. Missförstånd leder till fel... Har nu fattat fel två gånger på kort tid vilket gör att det nu känns väldigt tungt. Jag hatar att göra fel!! Tungt, tungt, tungt.. Det är inte så man vill börja året direkt... Bläää... Men snart får jag åka på Kick off, då kanske jag blir lite pepp igen.. ja vi fär väl se.

Lyckades iaf shoppa upp massa massa pengar igår. Det blev en ny BH/kombinerad sporttop, en kjol och två klänningar. Tyvärr var det inte i den billigasta affären så det drog iväg. Men nu kan jag iaf känna mig fin i Berlin!!

Har börjat med en ny grej. Jag och några kompisar ska beta av topp 10 på IMBD. I söndags såg vi The Dark Knight som ligger på 10:e plats. Den är ju riktigt fin asså!
Plats 9-2 kommer nog inte bli lika roliga.... Men känns skoj att ha sett de mest populära filmerna! :)

Inga kommentarer: