lördag 23 juli 2011

Blixtrar och dunder

Shit vad det åskade och blixtrade i natt. Var faktiskt riktigt otäckt! Sov hemma hos mamma och hade lagom somnat när jag vaknade av värsta knallen. Yrvaken som jag var så fick jag värsta dödsångesten! Vågade knappt andas eller röra mig ur sängen... Var på allvar rädd för att jag skulle dö.. Lite töntigt känner jag ju nu :)

Men ovant med så mkt åska på natten. O hela rummet hos mamma blev upplyst varje gång blixten visade sig.. Och det va många gånger! Nej det var helt enkelt otäckt...

Inte lika otäckt dock som det som hänt i Norge idag. Helt sjukt... Kan inte fatta... Usch vilka idioter det finns. Och våldet känns så nära... Oslo... Kunde väl lika gärna varit här? Blä helt enkelt... :S

Idag i igår har jag iaf spenderat med familjen. Bror med familj båda dagarna. Igår med mamma o idag med syster. Riktigt trevligt. Är väl alldeles fantastiskt att man har en så söt o fin liten familj :) Hurra för oss!

Inga kommentarer: